مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 08:222022-07-06ورزشي

فارس من| برخورد با 3 راننده تاکسی متخلف در شهرکرد


رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد گفت: از 12 تیرماه تاکنون در کمیته انضباطی رانندگان سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با 3 راننده تاکسی متخلف به دلیل دریافت کرایه اضافی از شهروندان برخورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، چندی پیش مخاطبان این رسانه سوژه با افزایش قیمت تاکسی ها در شهرکرد برخورد کنید را در سامانه فارس من ثبت کرده اند و خبرنگار فارس همچنان پیگیر رفع این مشکل است.

مصطفی حیدری شامگاه سه شنبه در صدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: از 12 تیرماه تاکنون در کمیته انضباطی رانندگان سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با 3 راننده تاکسی متخلف به دلیل دریافت کرایه اضافی برخورد شده است.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد افزود: خودروی رانندگان تاکسی متخلف به مدت 14 روز توقیف و در صورت تکرار، پروانه فعالیتشان لغو می شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش خود سرانه کرایه تاکسی ممنوع است، افزود: برچسب نرخ نامه سال 1401 تاکسی های درون شهری باید تا هفته آینده بر روی شیشه تاکسی ها نصب شده و رانندگان موظف هستند بر اساس کرایه مصوب شده در نرخ نامه از مردم پول دریافت کنند.

انتهای پیام/68036


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| برخورد با 3 راننده تاکسی متخلف در شهرکرد

فارس من| برخورد با 3 راننده تاکسی متخلف در شهرکرد